Kişiler arrow Öğretim Üyeleri >> arrow Tam Zamanlı Öğretim Üyeleri arrow Doç. Dr. Özlem H. Karaca arrow
Yazdır e-Posta
 ozlemkaraca

Doç. Dr. Özlem H. Karaca

Ph.D. : Bocconi University

Öğretim Alanları: Stratejik Pazarlama, Marka Yönetimi, Tüketici Davranışları, Pazarlama Yönetimi, Araştırma Yöntemleri, Pazarlama Araştırması

Araştırma Alanları: Marka Aşkı ve Nefreti, Duyguların Tüketici Davranışlarına Etkileri, Tüketici Benlik Algıları, Tüketici Karar Alma Süreçlerinde Kültürel ve Bireysel Farklılıklar 



 

e-posta: Bu e-posta adresi spam korumalıdır. Lütfen JavaScriptleri etkinleştirin.

Dahili: 6522

 

Yayınlarından Örnekler:

  • Hesapcı, O., Merdin, E. & Gorgulu V. (2016), Your Ethnic Model Speaks to the Culturally Connected: Differential Effects of Model Ethnicity in Advertisements and the Role of Cultural Self-Construal. Journal of Consumer Behavior, 15(2), pp. 175-185. 
  • Ursavaş, B. and Hesapçı, Ö. (2013) “What Happens When You’re Lost between Happiness and Sadness? Effects on Memory and Temporal Perception”, Journal of Business Research, 66(7), 933-940. 
  • Hesapçı, Ö., Aslanbay, Y. and Görgülü V. (2013) “Effects of religiosity on Internet consumption” Information, Communication and Society, 16(10),1553-1573. 

Özgeçmiş Kişisel Web Sitesi